Cakes made to make you smile

onsdag 19 december 2012

Real Madrid - tårta

Hej!

Nu var det ett tag sedan det förra inlägget men jag lever fortfarande :)

Mirandra fyller 20 år idag, stort grattis!!

Jag fick igen äran att få göra en födelsedagstårta och denna gång skulle det vara en tårta
där Real Madrids klubbmärke fanns representerat.

Mirandra gillar fotboll i allmänhet men jag kan gissa att hon gillar Real Madrid i synnerhet.

Detta blev resultatet...



Det är ljusa tårtbottnar fyllda med nutellaglass och hallonmousse.
(Samma som Kevins tårta med jordgubbarna är utbytta mot hallon i moussen.)
Tårtan är spacklad med grädde och täckt med marsipan.
Allt övrigt är även det marsipan.

Hoppas tårtan ska smaka bra och bli uppskattad.
Försökte fixa så Cristiano Ronaldo skulle hoppa upp ur den när stunden var inne men kunde tyvärr inte få tag i honom.

För vem vill väl inte att Ronaldo ska hoppa upp ur sin födelsedagstårta?


Jag hade i alla fall inte blivit ledsen om denna Real Madrid lirare hoppade upp ur min tårta ;)

Näe, bäst jag ger mig nu!

Ha det så bra och på återseende.

GOD JUL!
/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar